sâmbătă, 30 mai 2009

Frumusetea lucrurilor simple

Ochii copiilor vad totul intr-un mod foarte diferit de al nostru. Ei au acest dar minunat de a vedea dincolo de obisnuit, de a crea o lume minunata din lucuri simple. Parcurile sunt o lume noua, o cutie de carton poate fi un palat sau o nava spatiala, pietrele ar putea fi niste oua de dinozauri sau de creaturi necunoscute, iar o patura agatata intre 2 fotolii un castel in toata regula. Imaginatia si creativitatea lor nu are limite. Ei ne arata de cat de putin este nevoie pentru a fi fericit. Nu au nevoie de excusii scumpe, haine de firma sau jucarii extravagante.
Mi-am urmarit astazi copilul cum sufla spori de papadie peste o papusa cu intentia de a o transforma in printesa. Si a trebuit sa fiu atenta toata ziua sa nu cumva sa-i ajunga vreo picatura de apa pe picioare ca sa nu se transforme in sirena.
Copiii nostri au abilitatea de a reprezenta realitatea care-i inconjoara intr-un mod surpinzator. Si capacitatea de a trai clipa. Am putea invata atat de multe de la ei. Pentru ca fericirea se afla in jurul nostru la tot pasul.
Momentele magice au la baza lucruri simple. Trebuie doar sa deschidem ochii si sa permitem sufletului nostru sa se lase impresionat.

2 comentarii:

  1. Ana, ai disparut din peisaj. Imi lipsesc postarile tale. In special felul cum te joci tu cu cuvintele:
    "...sufla spori de papadie peste o papusa cu intentia de a o transforma in printesa. Si a trebuit sa fiu atenta toata ziua sa nu cumva sa-i ajunga vreo picatura de apa pe picioare ca sa nu se transforme in sirena."

    Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere